Keşke aşıyı yaptırmasaydınız rahatsızım, aynı belirtiler bizde varken 2.ay aşısını yaptırdık, öksürük ve hapşuruk arttı hastaneye götürdük yatış verdi, ciğerlere inmişti balgam, bir günde zatürre bile olabiliyorlar Allah korusun, çocuk doktoruna acilen görün