Ruveydaa98 ağustosun ortasında oğlum 28 aylıktı biz de başladık. Benim ki kendi istemedi bezi, ben hiç hazır değildim ve oğlumın da hazır olduğunu düşünmüyordum bi anda oldu 🤷🏻♀️
Oğlum konuşmuyor çok kelimesi yok ama popo demeyi öğrettim tuvaleti gelince popo diyo ( tabi artık popo pipi çiş diyo 😅)
Tuvaletinin gelip gelmediğini de farketmiyodu, kakasını yapınca rahatsı olmasını bekledim ama o da yok 🤷🏻♀️
Gel gelelim ki bezi takmak istemedi. Ben önce ciddiye almadım taktım bezi geçtim.. 2. Defa tekrarlandı bu bez istememesi ben de çıkarttım bezi başladık 🥲 öncelikle sordum bezi istemiyo musun ı ıı (hayır) dedi, (kilot vs almıştım) kilot giydirdim bunu mu giyceksin hıhı dedi. Giydirdim kilodu, halıları da topladım 😅 tuvalet üzerine takılan aparatlardan vardı zaten arada otutturuyordum..
İlk gün zordu 5dakkada 1 üst baş değişiyorduk 2.gün çişi gelince yanıma koşmaya başladı ama yetiştiremedik çoğu zaman , 3.gün söylemeye başladı ve tutuyordu da artık..
İlk hafta kakasını 2 günde 1 yaptı. 2.hafta hep tuttu zorla yaptırdık, 3. hafta ona da alıştı 👍🏼
Bizim bi tek gecelerimiz sorun, 2 saatte1 kaldırıp çişe götürüyorum yoksa üzerine yapıyo 🤦🏻♀️ çok nadirdir kendi kalktığı, bakalım zamanla alışır ona da🤷🏻♀️
Size tavsiyem, bezi tümden çıkarın hayatınızdan, yoksa gerçekten bebekler alışmıyor 🙄
İlk bi hafta zor olur en fazla sonra o da ne olduğunu anlar 🤗