Semzeh ben kullandım ancak maalesef bir anda aşırı süt ürettiği için tıkanma ve akabinde mastit yaşadım. Tıkanıklığı ne masajla açabildim ne de sağımla o yüzden mastite çevirdi. Bir ayda iki defa antibiyotik kullanmak zorunda kaldım. üstelik sadece 2 tane kullanmama rağmen, normalde günde 6 tane alınıyor. Tabi herkeste aynı olacak diye bir şey yok, kullanacaksanız temkinli olun. Azar azar başlayın.
Bestlak damla da işe yaramıştı. Ancak o da maalesef tıkanma yaptı.
Şu an hipp emziren anne çayı içiyorum bir de promalt. İkisi iyi geldi, hipp çayı içtikten sonra kesintisiz 2-3 saat uyursam mama vermeye gerek kalmadan besleyebiliyorum o öğünü. Ama sütüm o kadar az ki bir sonraki beslenmede yeniden mama vermek durumunda kalıyorum. Umarım siz bu sorunları yaşamazsınız, sütünüz bol olsun🙏🏻