Gmz74 Eminezk bana ebe aşı olmadan önce calpol ateş düşürücü içir dedi bende öyle yaptım 4 5 saat sonra bir daha verdim bi de gece yatarken şükür ateşlenmedi bebiş rahat etti
mehmel54 Eminezk çok ağrısı oldu ateşi de 38 oldu en fazla bi kere calpol verdim sonraki günler bir şeyi kalmadı
Nurgul1317 Sabah 10 gibi yaptirmistim gun icerisinde asiri agrisi oldu cok aglamisti ilk gun ikinci gun cok sukur agrisi gecti
Arzu7439 Eminezk sabah aşı oldu akşsm 6dan sonra hafif hafif ateşi yükseldi. 37.5 olunca ateş düşürücü ver demişlerdi. 37.5 oldu verdim. Sonra gece 4 gibi bi daha yükseldi o zamanda verdim. Ama öyle ekstrem bişey olmadı. Keyfi falan aynıydı şükür.