ikizlerimm06 Kızlar çocuklarım için 90’190 yatak aldık fakat nevresim takımı bu ölçülerde bulamıyorum tek kişilik nevresim takımı bu ölçüye uyarmı acaba kullanan yapan varmı fikir verebilirmsnz
bikerem ikizlerimm06 çocuklarimin yatagi 90190 ve 1m2m. Ikisine de lcwaikiki penye lastikli carsaf olan tek kisilik takimlardan kullaniyorum yillardir
Pembebeyzmavi ikizlerimm06 trendyolda nevresim takımı yaıp filtreleden ölçünüzü seçip bulabilirsiniz. Ben öyle yapıyorum
ikizlerimm06 Ikrazumra19 payını felan ne kadar verdirdiniz acaba çok acemiyim bu konuda satan yerlere bu ölçüleri versem onlar yaparmı acaba
Ikrazumra19 ikizlerimm06 evrt mesela bizim yatagimiz en 100* boy 190 O olculeri soyluyoruz ona gore onlar ayarliyor herseyin ben o skeilde aliyorum hem kaymiyor sabit kaliyor diger turlu lastiksiz cok aldim ama hic kullanamiyorum surekli kayiyor cocuklar rahatsiz oluyot