Hansmomyy aynı aylarda bebeklerimiz. Biz ilk şöyle başladık. Öncelikle uyumasını istediğimiz saatten önce 2 saat uyutmadık. Bu 2 saatin içinde babası işten gelince kucagında duşa sokuyor, ılık. Çıkıyor giydiriyoruz, mamasını veriyoruz. Anne yanına alıyorum, kendime dogru yan yatırıyorum, arkasını yastıkla deatekleyerek. Asla sırtüstü yatmayı sevmiyorlar. mutlaka youtube’dan yüksek sesle ‘piş piş’ sesi açıyorum. Elini tutuyorum. Emzik varsa daha da süper. Belki bu rutini 3-4 gün denerseniz işe yarar.