aselkus_09 Benim kizim da 6'sinda 4 aylik olacak tam. Donme, eliyle uzanip tutma, agzina goturme falan her seyi 3 ayindan itibaren yapiyor. Hatta emekleme benzeri hareketler bile yapiyor. Poposunu kaldirip indirerek, tirtil gibi ilerliyor biraz. Ama su kahkaha isini bir turlu cozemedik. Ben de en cok onu bekliyorum. Bir kahkaha atmaya baslasa her sey cok farkli olacakmis gibi geliyor :) Huysuzluk, uyku sorunu falan gibi seyler bizde de ayni. 3. ayi biter bitmez basladi ve azalmis olsa da hala devam ediyor. Gece uykulari eski duzenine dondu gibi ama gunduz surekli mizmiz. Ne kucakta, ne yerde, ne oyun halisinda, ne disarida... Tek teselli buldugu yer meme :)