Deletedmom_62 Ben de asla gereksiz birşey almayanlardanım. E bir de bebişlerin kullandığı birçok şey hep kısa ömürlük olduğu için hesaplı gidiyorum. Fakat şu oyun halısı hakikaten kurtarıcı. Bebeğimi hem çok geliştirdi hem de benim kurtarıcım oldu. Üzerine bırakıyorum hem kahvemi içiyorum rahat rahat, hem acil işlerimi yapıyorum. Hem de cok daha erkenden bi oyuncagı tutmayı öğrendi. Ben Fisher Price piyanolu aldım. Biraz pahalı ama parasını sonuna kadar hakediyor. Ayaklarıyla piyano tuşlarına basınca renkleri sayıları öğretiyor, müzik çalıyor. Bu sayede hareket ettiği için gazını daha kolay çıkarıyor. Yüzüstü de yatırıyorum. Başka marka da alınabilir ama sesli birşeyler dikkatini çekiyor. Siz bi 15 güne yatırabileceksiniz. Önce kısa kısa duruyor ağlıyor ama gittikçe orada geçirdiği vakit artıyor, şiddetle tavsiye ederim :)