[silindi] Goktug4343 Bebeğiniz daha küçük, bence astronot alın. Bacakları açıkta kalmasın kısa montla. Bende kızıma geçen sene almıştım, çok memnun kaldım.
Kelebek88 Goktug4343 bende bu soruyu merk ediyrdum..benmde oglum6 aylik suan 8. ayda kasim oluyor ve burasi cok sogur bingoldeyiz..ben kac aylik alacam.9 12 alsam buyuk gelecek die dusunuyrm.
Devushka Goktug4343 bnm kızımda 4 ay 2 günlük astronot aldım kış için bence daha rahat olur ayrıca bedeni büyük al rahat etsin ben 9 / 12 ay aldım çünkü kızım şu an bile 6/9 aylık zıbınlar anca oluyor
Lylatanlk Benim kızım 2 ay giyebildi astronotu hemen boyu kilosu artınca olmuyor ama çok kış memleketindsyseniz o daha sıcak tutuyor
Goktug4343 Lylatanlk Kütahya tam ayazın yeri ama boyumuz biraz fazla uzun çok giyemezse diye de korkuyorum 1 yaşa kadar hep
Goktug4343 Devushka büyük olması çokda sıkıntı olmaz diye düşündüm bende öyle yapıyım teşekkür ederim
Asafemir 4 buçuk aylığız ama 6-9 ay kıyafet giyiyor. Astranotun içinde hareket edemiyo kısıtlanıyomuş biri söylemişti bende öyle alcaktım ama kararsız kaldım 9-12 olur herhalde
Goktug4343 ayazasaf pltsmy OlgaArslan Asafemir teşekkür ederim bende o zaman astronot araştırmasına başlıyım😂
OlgaArslan Goktug4343 bebek küçük olduğu için astronot derim o zamanlar bende ondan kullanıyodum. Zaten yürümüyor oturmuyor siz bence büyük alın seneye de giysin. Ben öyle yapmıştım çünkü çabuk büyüyolar okadar parayı 2-3 giymeye vermek gerek yok yani. Ayakları açılan olanlardan var onlardan tercih ederseniz seneye de yürüse bile kullanabilir
pltsmy Goktug4343 Astronot alın bence ben de kısa da vardı kayinvalidem almıştı 2 kere giydirebildim içinde kaskatı kaldı çocuk bi tuhaf oldu fermuar kısmı çok rahatsız ediciydi beden olarak astronotu büyük alin görsellik önemli değil sıcak tutsun yeter o yüzden bedenine göre almayın bedeni de olsa kollar hep uzun oluyor zaten
HYM Goktug4343 Soğuk bir memleket te yaşıyor iseniz astronot mont çok iyi oluyor ayından büyük alın ki içinde rahat hareket etsin ben taşımakta zorluk çekiyordum kayıyor du 😅 birdd başlarda alışana dek çocuk kas katı durdu robot gibi 🤣🤣
Goktug4343 HYM bende ondan rahatsız olurmuki demiştim ama en kullanışlısı demekki diğerinde yatırıp kaldırırken soğuk girer bide