Merhaba kızlar benimde bebeğim uykuya geç dalıyordu görümcem kendi kızında aynı sorunu yaşamış baybay night damlasını kullanmış bana da önerdi biraz tereddüt ettim kullanmakta ama uykusunu alamayınca huzursuz oluyordu uykusu var ama uyuyamıyordu verdim en sonunda bi kaç damla uykuya hemen daldı şimdi 9 aylık öyle bi sorunumuz kalmadı cok şükür kullandığımda 3 -4 aylıktı sürekli kullanmadım ara ara cok yorgun oldugumda verdim isterseniz bi araştırın sorun doktorunuza deneyin
Allah hepimize yardım etsin sağlıkla büyüsünler inşallah çok stres yapmayın herkesin dediği gibi bu günler geçicek geriye baktığımızda o kadar hızlı büyüyorlar ki keşke demek için biraz dayanın her anın kıymeti büyük