Momomom ben vermiyorum vermeyide hiç düşünmüyorum araştırdığım kadarıyla mantığıma yatan şey şu oldu. İnek sütü içerisinde bulunan kazain dediğimiz madde A1 tipi kazain ve bu kazain bir çok hastalığı tetikleyen morfin türü bir bileşik insanda şişkinlik gaz ve rahatsızlık oluşturuyo bebekte neler yapmaz.. hatta araştırmalarda süt tüketen bazı bebeklerde öksürük astım bronşit gibi şeyler varken sütü kesince kesildiği ispat edilmiş. Fermante olmuş hali yani kefir yoğurt ve şirdan mayalı peynir yedirmeyi tercih ediyorum.. 2 belki 3 yaşından sonrada sadece pasta ve keklerinde kullanmak niyetim. Her annenin sütü kendi yavrusuna göredir bizim bile ilk doğduğu zaman ile büyüdüğü zaman içerisinde veya hastayken farklı sağlıklıyken farklı bebeğin ihtiyacına göre süt üreten bir bedenimiz varken ineğinde yavrusunun ihtiyacına göre üretiyo vücudu ve o süt bizim yavrumuza iyi gelmeyebilir. Sütle ilgili bilimsel fazlasıyla araştırma var araştırıp sonuçlarına göre aklınıza yatarsa vermenizi tavsiye ederim