Hurremsultn7 ben oldum mol gebelik geciridim kürtaj olmak zorunda kaldim o kadsr zorduki 3 tane dogum yaptim bana dogumlar bile kurtajdan koay geldi sonrasinda bide düsük yaptim parca kaldi dediler o zaman genel anestezi istedim iyikide oyle olmus ne agri ne sızı hic bisey hissetmedim