Kızlar oğlum hasta oldu burnu Bayadır akıyordu alerjik bir bebek zaten halsizlik yok ateş yok. Ama gece yatınca başlayan öksürük ve sarı burun akıntısı var . Enfeksiyonmudur sizce . Doktora sıra bulamadım 3 gün sonraya var . İlerlesin de istemiyorum sarı sanki enfeksiyon diye biliyorum . Bilgisi olan var mı ? Bu Arada burnunu temizliyorum öyle yatırıyorum ancak rahat ediyor