sedefzeynepx merhaba, valla gördüğüm her kaşıntı postuna cevap veriyorum çok bilmiş gibi :) Maalesef benim 4 aylık bebeğimin cildinde döküntüler oluşuyor, sivilce gibi her yerinde oluşuyor kıpkırmızı böyle sonra da sönüyordu, bugün dermatolojiye gittim ikimizin de uyuz olduğunu söyledi. Benim vücudumda da 2-3 gündür kaşıntı vardı. Aynı çocuğunuzdaki gibi benim vücudumdakiler. Uyuz olabilir, çok ciddi salgın olduğunu söyledi doktorum. Bence bi götürün dermatolojiye.. çok geçmiş olsun