Sezaryen olalı 6 ay oldu onunla alakalı mıdır bilmiyorum da acayip şrkilde karın ağrım var değişik ağrı ne regl ağrısı ne de üşütme ağrısı gibi. Belfen sol taraftan da aşırı ağrı girmeye başladı. Regl yakın değil bu arada. Sezaryen ile alakalı mıdır sizce ?