Aylanur_donmez Alerji haricinde aşılardan sonra iştahsızlık huzursuzluk olabilir illa olacak diye bir şey yok ama olursa da bu geçici bir süreç, biz nasıl hastayken iştahsız oluyorsak onlar da öyle oluyor. Zamanla sakinleşecek tekrar beslenmek isteyecek, bizlere de sabretmek düşüyor biraz ☺️ İnşallah çabucak normale döner 🙏🏻