Ya 1 haftayı aşkındır artık diş sıkıntısı mı desem hastalık mı desem nasıl adlandırsam bilemiyorum… Diş çıkaracak diye heralde hastalandı zannettik damak kabarmış ama hala patlamadı , 1 haftadır hasta öksürük,balgamlı bi de huzursuzluk geçmeyen dertler derken 6 aydır mamayla beslenen yavrucum red ediyor içmek istemiyor ama biberondan suyu içiyor lıkır lıkır. Ben buna anlam veremedim he bir de ek gıdadayız kaşık mamaları yiyor çorba falan vs. Ama mamayı bıraktı sizce neden olabilir,ne yapmam gerekiyor çok uzun yazdım ama birazcık çaresizlikten 😞🥺