[silindi] İşyerim ile tazminatta anlaşamadık. İhtar çekmiştim. Şimdi de arabulucuya gitmek zorunda kaldım. Ücretli mi ? Vs soru soracaktım.
regina Ben varım. Ücret konusu şöyle, eğer anlaşma olmazsa ücret odemiyorsunuz. Eğer anlatırsanız anlastiginiz rakama göre bir yüzdelik ödersiniz. Ya da anlaşmaya göre karşı yanın ödemesini de isteyebilirsiniz. Size atanan arabulucu da anlatır zaten.