aysu572019
kızım 3aylık.... sütüm yetmiyor, takviye mama veriyorum... ilk zamanlar sorunsuz içiyordu, son bir aydır işkenceye dönüştü mama saatlerimiz😣 biberonu ağzına koyunca ağlıyor, başını sağ sola çeviriyor, diliyle çıkartıyor.... en az 5dk öyle savaşıyoruz. sonra iki üç yutmaya başlayınca içiyor... tabi kan ter içinde kalıyorum😞 hiçmi düzelmez bu durum? bi önerisi olan yokmu???