ggzmkrcc Komşu ölçerken benimkini de ölçtük öncesinde türk kahvesi ve çiğ köfte yemiştim bununla alakalı yüksek çıkma ihtimali var mıdır normalde 2 saat geçmesi gerekiyormuş. Ardından eşimin de ölçtüm tokluk 80 cıktı 🙄
adasaripapatya ggzmkrcc 296 yüksek evet benimde bu şekildeydi bir ay oldu diyabet dendi insülin kullanıyorum üç aylık kan değerlerine baktır ve en kısa zamanda doktora gitmelisin
Ruyaa93 ggzmkrcc merhaba ben doğuştan tip 1 diyabetliyim tokluk için 296 çok fazla hemen doktora gidin mümkünse acile gidin hba1c baksınlar diyabetli olmuş olabilirsiniz bol su için idarara çıkın ama lütfen en kısa zamanda doktora gidin çok geçmiş olsun 🙏🙏
OzlemDoganay ggzmkrcc canım bu kadar yemeyle şeker 300e fırlamaz. Çok yüksek şekerin Allahtan farkedilmiş böyle düşün. Acilen bir doktora görün kontrol altına alınsın
ggzmkrcc adasaripapatya peki ne zaman ölçüyordunuz böyle çıktı yanlış saatte ölçtüğüm için olabilir mi ki.. bir de belirti olarak ne vardı
adasaripapatya ggzmkrcc tokluk yemekten iki saat sonra ölçülür ben hemen sonrasında da baktığımda aynıydı iki saat sonrasında da bu şekildeydi çok su içme ağız kuruluğu tuvalete gitme şeker belirtilerinden sayılıyor
adasaripapatya ggzmkrcc bende tesadüfen farkettim öylesine bakmak istedim belirtiler çok değildi birde sabah bir şey yemeden açlık şekerinize bakın o da önemli