yase_bora igzeigze ben yorni markasının uyku tutumunu aldim 2 tog aşırı güzel terletmiyor. Fiyat olarak da uygundu tavsiye ederim. Bebegim 8 aylık ben 18-36 ay aldim, iki sene kullanırız insallah 😂😂
Eloo005 igzeigze Lcw bugün akşam aldım daha yeni evimiz doğalgazlı. Geçen sene de aynı model almıştım rengi farklıydı 2,5 tog kalın o kadar güzel ki yumuşacık harika birşey geçen sene de kullandım çok çok memnundum https://resimyukle.io/r/aZthfh6zuZ
Gmznr2909 igzeigze kesinlikle 2.5 tog markadan ziyade ürün kalitesi önemli. Eğer donmuyorsa içine tam yatmalı yorgan gibi olan ama dönüyorsa ayaklı tavsiye ederim