senemmgncr Oğluma bu sene aldım normalde montunu yazdan almıştım ama çok büyük beden almışım. 😂 Bir tane de e bebekten aldım 120 liraya yeşil kulaklı 2 yaş aldım sanırım o da büyük oldu biraz bu seneyi çıkarır. Seneye için montu var olursa bunu da giyer onuda giyer.
Güzel ama Polarli falan içi şeker