Şuan 2.5 yaşında oğlum benimde öyleydi. İstemediği bişey olduğunda kendini yere atiyo ağlıyo sürekli. O ağladığında onu aglamamasi için ikna etmedim hiç aglayabilirsin dedim. İstediği birşeyi ağlayarak yapmasına izin vermedimki biz bunun için psikoloğa gidiyoruz davranış bozukluğu dendi ve bunda buldum çareyi 🙌