ugurbocegmm Kulağını yemiş oğluşumun kızardı , kabardı uyutmadan zaditen verdim bişey olur mu ? kendisi iyiydi bı anormallik tespit etmedim.
snil ugurbocegmm Birkaç kere böcek ısırığı tarzı kırmızılık oldu ama bir sıkıntı yaşamadık kısa sürede geçti hepsi ☺️
BenMathilda ugurbocegmm evet oglumda var Damla iyi gelir muhtemelen ancak ısırığın üzerine stilex/fenistil tarzı jel kullanmanız da yararına olacaktır, geçmiş olsun
eylul19 ugurbocegmm evet malesef oldu aylarca ızı durdu .gecıyor dedık yıne kabardı bır krem vermıstı doktorumuz onu bır kac kere surduk
irva ugurbocegmm Geçen ay kaşını ısırmıştı oğlumun ilk kez orada şişiklik baya oldu.Stilex veya k-fenidex sürebilirsin.
ugurbocegmm BenMathilda evet stilexin muadili vardı onu da sürdüm zaditen şurup verdim uykusu da gelmişti bekleyemezdik o sırayı acilde🤦♀️ çok teşekkür ederim sevgili BenMathilda ❣️
ugurbocegmm eylul19 geçmiş olsun neden böyle oluyor acaba yaa bu soğukta gelmiş oğlumun kulağını yemis
eylul19 ugurbocegmm tesekkurler sozede gecmıs olsun.bebeklerın ztn cıltlerı hassas ama bazı bebeklerın daha da hassas malesef daha alerjık yapıda oluyorlar. en ufak bırseyde hemen kızarıyor heryerı ondan kaynaklı.cıdden bu havada yaz olsa normal dıcez
ugurbocegmm eylul19 yazın bile olmazken ilginç yaa. Sinek kovucu kullaniyormusunuz prize takılan zararlı olur diye düşünüyorum arada kaldim
eylul19 ugurbocegmm evet onlar zararlıymıs bnde o yuzden kullanmadım. Yatak kenarlarına kendı sınek spreyını sıkıyorum