Gmzeabduygzefe 1 aylık bebeğime hippe geçmek istiyorum kullanan varsa nasıl kullandığını anlatabilir mi
Asldrk Gmzeabduygzefe bebeğim 1 aylık hem anne sütü hem mama veriyorum hip kullanıyorum emmedigi için sütü sağıp veriyorum sütüm 60 70 çıkıyor çıkmadığı zaman takviye olarak 30 cc yapıyorum 2.5 saatte bir doyuruyorım
Semzeh Bende bebeğim de hipp kullanıyorum hiç gaz problemi yaşatmadı çok şükür kızım şuan 4 aylık 1 aylıkken 30 cc veriyordum ben anne sütü de alıyordu bu nedenle 4 saatte bir falan veriyordum ilk zamanlar
Serapsfb O herkesin bebegi icin farklidir kafana gore veremezsn doktorun onerdigi sekilde vermen lazim kilosuna emmesine bagli
Ecrin4161 Serapsfb bende hipp kullanıyorum memnun kaldım gerçekten sma bebelac gold kullandım gaz yaptı onlar beni de emiyor bu arada bende 2.5 3 saate bir 60 cc veriyorum kilosuna göre dediniz ya onu anlatır mısınız ?
Melos90 Serapsfb doktor mu şahsen ben emziriyorum baktım ağlıyor doymadı 40 cC veriyorum üç dört saatte bir yani ben kendime göre oturttum düzeni 30 günlük 🙈😁