MESoydan Emineyldrann aynen bende yumoş sensitive kullanıyorum baby olan beyaz mis gibi🌸 zaten çok az koyuyorum ağır olmasın diye bir arada bingoyu kullanıyordum oda çok güzel ♥️
Melisyldz 11 aylık olduk ama henuz kullanmiyorum bn kullanırsamda green cleann yumuşatıcısini kullanirm
Emineyldrann MESoydan bende unı baby kullanıyordum fazla korkutmuyor biraz büyüdük daha güzel kokanını istıyorum artık 😊
Babe Emineyldrann Kullanmiyorum.Granul deterjan kullaniyorum Duru marka. O da yumusacik yapiyor.ilk zamanlar yumosun bebek yumusaticisini kullandim ama sonra biraktim
Emineyldrann Merve201119 bende onu kullanıyorum ama büyüdükçe daha güzel kokanlarını kullanmak ısıtıyorum
Aliiisss Emineyldrann bingo kuzumun kokusu mavi olanı kullanıyorum hem mis gibi kokuyor gemde kalıcı baya