Ahmetinannesi668 İsilik ya da alerji olabilir. En iyisi doktora götürmek. Bu tip postlarda özellikle belirtiyorum, kızımı bu haldeyken götürdüğümde ısrarla isilik demişti ama ne yapsarsak yapalım geçmiyordu, alerjidenmiş. 1 ay kadar geç müdahale etmemize sebep oldu. Başka alerji belirtileri de var mı diye dikkat edin gözlem yapın geçmiş olsun🙏🏻