4 ay 21 günlük bebeğim 2 haftadır sadece uykusunda süt içirebiliyorum. Uyanıkken çok acıksa dahi asla bir şey içmiyor. Sütü sağarak veriyorum. Onu içmiyor. Mama denedim onu da içmiyor. Atak dönemi dedim ama çok uzun sürdü. Hep böyle beslemek için uyumasını mı bekleyeceğim. Var mı bu durumda olan ? Birde biberon değiştir demeyin 7 tane biberon var evde 🥹