bebekars dün kızım beş aylık oldu. 4. Aydan beri anlattıklarınız birebir başımıza geldi. Ben atağa bağladım. Gündüz harika hiç sorun yok. Gece yatırıyorum 20 dk sonra çığlık çığlığa uyanıyor. Sürekli 15-20 dk da bi çığlık çığlığa ağlamalı krizli 4 kez falan uyanıyor öyle derin uykuya geçiyor. Gece beslenmeleri için de aynı şekilde çığlıklı uyanma. Bazen mecbur kıııızııım diye dik tutup öpüp zorla uyandırıyorum. Birden normale dönüyor çocuk. Doktoru çayı kahveyi azalt dedi ama işe yaramadı. Benim gözlemlediğim gelen diş de yok ama.