diyarenis Mrb.Ben kendi adıma soyliyim bebeğim kırkı cıkana kadr ben ben değildim…ama kırk olayından sonra adapte olma benimseme bebekli hayat herşey rayına oturdu.Simdi benim hem dünyalar kadr çok sevdiğim varlıgım hemde minik arkadasım.😍bence her duyguyu olumsuz olanlarda dahil dibine kadar yaşayın.Korku,endişe,mutluluk,heyecan bu kavramlar bütünleşerek sizi guclendiriyo…hamilelikte zor olsada çok güzel bir süreç..cinsiyet öğrene🥰 gelişimine dair bilgiler ona dair hayaller kıyafet seçimleri,hazırlıklar…..ve doğum sonrasında bu heveslerin yerini daha güzel şeyler aliyo çünkü bu defa gözünün önünde kucaginda kokusunu hissediyorsun…hareketleri,büyümesi her anı ayrı mutluluk…gönlünüzü ferah tutun..sağlıklı hayırlı doğumlar diliyorum🥰