Oglum 15 aylık normalde günde 1 kez kaka yaparken yaklaşık 10 gündür günde en az 4 5 kez kaka yapıyor Gaita testi verdik mikrobik bisi çıkmadı Doktorumuz bebegimde inek sütü proteini alerjisi olduğu için süt ürünlerine dikkat etmemi söyledi Emzirmiyorum alerjik bebek maması princ lapasi ve muz ve ekmek yiyor yine de düzelmedi Azı ve köpek dişleri çıkıyor acaba onlar da mı etki etti çok moralim bozuk Kaka yapacak diye bisi vermeye korkuyorum sık sık su veriyorum Benzer durum yaşayan var mı 😪😔