Canım benim ya yerim onu.. Bana sorarsanız hiçbir sorun yok. Muhtemelen kendisini tanıyordur, inceliyordur. Ayna cismini şekillendiriyordur kafasında.
Ben olsam soru sorardım ona. “Aynada kendini güzel görüyor musun?” “Aynada en çok nereye bakıyorsun?” “Ayna karşısında ne yapmak hoşuna gidiyor?” “Beraber yapalım mı?” “Ben de aynaya bakmayı çok severim” “Ayna karşısında saçını taramamı ister misin?” “Beraber komik suratlar yapalım mı?” vs uzar gider.
İnsanlad hep her şeye korkuyla yaklaşıyorlar. Ne olacak kendi kendine konuşsa? Akıl hastalığı aynada kendi kendine konuşarak, oyuncağıyla konuşarak oluşmaz. İnsanlar evhamlı, anneleri de evhamlı yapıyorlar..
İçiniz rahat olsun. Eğer bir sıkıntı varsa zaten uzun süreli ve sizin anlayacağınız şekilde açıkça olur.