Duygucim yenidoğan en kolay dönem bence. Nereye biraksan Orada kalıyor. Hareketlenince her şey daha zor. Biz çok şükür gercekten rahat sorunsuz bir yenidogan zamanı geçirdik. Gaz vs hiç zorlamadi. Sakin uyumlu bir bebekti. Şuan 6,5 aylık. 6.aydan itibaren zorlandigimi hissettim. Durmuyorlar, algıları daha açık. Uykuya geçirmede sorun yaşıyoruz bazen, ağlama krizleri vs … Birde sallamaya alışkın…Hamileligim de on numara beş yıldız gecenlerden biriyim, belirtisiz. Doğum da fena değildi. İlk 6 ay da güzeldi. Atak dönemi vs yaşamadık bence. Bir dönem sütumu sagarak verdim hep, o dönem biraz zorlandim sadece ama o bile keyifliydi. Şuan emiyor çok şükür o sorunum yok ama bir şey bitip diğeri başlıyor. Öyle olunca hep rahatlığa ve kolayliga alışınca sanirim zorluğa gelemiyorum artık… Ama bir anne olarak genel konusacaksam , onlarin bir gülüşlerine her şey değer, Rabbim onlari korusun bize bağışlasın, her dönemleri ayrı güzel 🙏