Kızlar selam oğlum 6 aylık. Akşama kadar sürekli ıııı ıııı ıııı diye sanki söylenir gibi mızmız. Ateşi yok ama acaba diş mi geliyor ya ? Memnun etmek için 40 takla atıyorum. 😮💨 biraz ishali vardı Bikaç gündür mama değiştik ondan mı dişten mi bilmiyorum. Çok yoruldum 😔😔