Haticeakll bnmkisi de sizin gibi başladı doktora sorduğumda elini tanıyor dedi ama böyle değil dedim bildiğiniz emzik niyetine dedim gece bile emiyor dedim yakaladığinizda ellini çekersin dedi kafasını dağıtmak için oyun oyna dedi ama nafile bir yaşına girdi hala emiyor sanarsin bal sürdün:)