[silindi] merhaba ben sütlü kahve seviyorum fakat sütsüz kahve de yapabiliyorsunuz 😊 bir kilo çekirdek kahve alıyorum 2-3 ay gidiyor bana👍🏻 kahve şurubuyla çok daha lezzetli oluyor aynı starbucks kalitesi gibi düşünün (özellikle beyaz çikolata, vanilya, karamel aromalı alıyorum)😊 bende philips 3200 latte go modeli var damak zevkinize göre çekirdek, kahve ve süt yoğunluğunu arttırabiliyorsunuz 👍🏻