Yusufum0633 Kızlar bilmiyorum ama içimde hep böyle bir duygu var kendimi bebeğime karşı hep eksik hissediyorum ne yaparsam yapayım tam hissedemiyorum kendimi hep iyi bir annemiyim düşüncesi kafamda ya herkezmi böyle yoksa bendemi var bu düşünce 😔😔
Busrabsr Bizde 10 olcaz ayni psikolojideyim anksiyetem artti kafamda dusuncelerden cocugumu yeterince sevebiliyormiyum iyi egitebilicekmiyim bos mu egitiyorum neler neler geliyor aklima