Yusufi Bilgisi olan varmı yaa 1haftadir farkettim vajinanin altında sivilcelenmis et parçası gibi bişeyler nedeni ve çözümu olan bilen varmı 12haftalikta gebeyim 🥺
Buso Yusufi seneler once yasamistim ayni sorunu. Felaket bisey. Itır çiçegi yaği var aktarlarda satiliyor, pamuga biraz dokup siliyordum yaklasik 1 hafta icinde gecirmisti. Belki denemek istersiniz. Gebelikte bir sakincasi olur mu bilemiyorum ama.
mommohter Yusufi canım bende olmuştu eşimden geçmişti hamileyken öğrendim o yuzden normal doğum yapamadım çocuğa geçme riski var diye hamileyken doktorum yaktı eşimde de geçti cok şükür sorun kalmadı
Yusufi Buso vajinanın tam altında çıkıyor degilmi çok sinir bozucu ya bı sorayım doktora bakalım ne dicek
mommohter Fahriye_sb Doktor nerden bulaştığını bilemez ama eşim büyük ihtimalle asker yaparken bulaştığını söylüyor cunku havludan falan da geçiyormuş canım
Aslancikli Yusufi hayatim gebelige bagli biseyde olablr. Bi dr git. Yada genital sigil hpv tarzida olablr bendede vardi
Zeliskucuk Yusufi ben yaşadım canım aynı sorunu hamileyken malesef tedavisi yok ve normal doğum olmuyor sezeryan yapabiliyorsun bebeğe geçmesin diye. Hpv virüsü deniliyor o siğile dopumdan sonra geçmezse tedavi eder doktorun
liveyourlife Yusufi benim de çıkmıştı 35 haftalıkken. O sebeple normal doğum yapamadım. Eğer siğilse Hpv virüsü genellikle sebepmiş. Daha erken haftalarda olsa tedavi ve tetkik ile normal doğum şansın olur demişti doktorum