Kızlar merhba kızım 2550 doğdu 2470 düştü suanki kilosu 5600 mama meme olarak gidiyoruz gece uykusunda ben uyandırmasam hiç gece beslenmesi yok diyebiliriz mesela 12 de besledim uyudu sabah 6 ya kdr bıraksam uyanmaz Memeyi 2 3 dk en fazla mamayı 60 cc genelde zorlayınca 90 cc içiyor rota aşısında doktora söylediğimde dıyokı ama memefe ne kdr gıdıyor bılmıyoruz mamada cc belirlıyemyız memeyle Alakadı yok 2 dk da ne kdr doyabılır ve fazla sütüm olmadıgından mama kullanıyorum zaten iştahsız gibi ama gelişimi iyi dıyo bana siz gece beslemeye devammmı kilosu iyimi İstahsızsa ne yapıyorsunuz ?