balpetegimmmm 17 aylık oğlum 2 gündür ne öğlen uykusu uyuyor nede gece doğru düzgün sürekli uyanıyor ağlıyor. İki gündür öğlen uykusuda yok napıcamı şaşırdım yoruldum artık. Bu durumu yaşayan var mı ? Geçecekmi hep böyle mi kalacak ? Geçerse ne kadar zamanda ?
Melisbugi balpetegimmmm 17 aylıkken başladı aynı sorun 19 aylığız hala devam bitmiyor bende başlık açmıştım ama cevap alamadım 😵💫
Ebruynlmz balpetegimmmm kuzum ben 15 ay cektim ne gecem belliydi ne gunduzum dogdugundan 15 ayina kadar duzeni tutturamamistik artik zombieden farkim yoktu ayakta uyuyodum resmen. Ama sonra ne olduysa duzeldi cok sukur simdi 2 yasinda melegim🥰 uyku olmayinca elden bisey gelmio. Ara ara 2 saat 3 saat kestiriodu oda yetiodu butun gece ayaktaydik. Ne gunlerdi bee
Ozzzi balpetegimmmm benim kızımda 3 gündür öğlen uykusu yok direniyor adeta uyku gerilemesi galiba 2-3 hafta sürüyormuş
balpetegimmmm Melisbugi allah yardımcımız olsun canım çalışıyorum bende öğlene kadar oğlumda benimle geliyor kendi işimiz ama zaten iş yerinde yoruluyorum eve gelincede dinleneyorum iki gündür