Mukaddeshnn Merhaba biz diş dönemindeyiz iki dişi birden çıkıyor hastaneye götürdüğümde diş ishali dediler ama 2 hafta hatta daha fazla oldu ishalimiz var geçmedi diş ishali bu kadar uzun mu sürüyor anneler
srtalc3007 Mukaddeshnn benimki de aynı ama yoğun şekilde değil muz veriyorum yarım günde birkez ve karnını ağrıtacak şeyler vermiyorum günde kaç kez yapıyor sizinki
Tugcell Mukaddeshnn ishl oldugunu nasıl anlıyorsunuz rengı ve kıvamı nasıl oluyor sade anne sutuyle beslnıyor bbgım onunkıde sıvı ama ishal mı bılmıyorum
Mukaddeshnn Elika00 evet gittiğim ve gittiğimde diş ishali normal diş çıkarsa o zaman ishal durur dediler ben de anlamadım
Mukaddeshnn srtalc3007 benm ki ilk hafta çok yapıyordu üst baş batıyordu sonra biraz düzeldi gibi oldu arada üstümüz batıyor o kadar 3.4 ü buluyor şuan sizinki kaç hafta oldu
Mukaddeshnn Elika00 geçtiğimiz perşembe gittim probiyotik kullanmıştım bir hafta şuan ishal şurubu verdiler bugün verdim ama verdiğim için kustu
Mukaddeshnn Elika00 hani desem başka bişe ateş yok çok şükür sadece ishal ve ilaçları kaşıkla verdiğimiz için ek gıda yemiyor ilaç vereceğimi düşünüyor rota aşımız da var
srtalc3007 Mukaddeshnn benimde aynı hemen hemen 3 kere falan yapıyor doktor bu İshal değil dedi diş dedi ama gene de insan ikilemde kalıyor ya alt dişi çıktı ikinci geliyor beklemedeyim
Mukaddeshnn Tugcell normal de bebeğim kabız bir bebekti diş cıkktıgı zaman ishali oldu ya su gibi günde 3.4 ü gecen kaka durumu ishaldir ayrıca bebeğim ek gıda da alıyor 9 aylık olacak anne sütü almıyor mama alıyor bi ara katılaştı hafif ama yine başa döndük
srtalc3007 Mukaddeshnn biri çıkmış benimki biride çıkmak üzere kıvranıyor çocuk ama azı dişlerde naparız bilmiyorum
Mukaddeshnn srtalc3007 ek gıda almıyordu ishal iştah kaybı yaptı aile hekimine götürdüm aşımız vardı ishali var diye bi ilaç yazdı iki gündür kullanıyoruz bugun durdu gibi bakalım artık