Oglunasikbiranne08 Kızlar buzluktan süt çıkardım soğuk suyun içine koyup çözdürdüm . Daha sonra biberona koyup sıcak suya oturttum ılıyınca aldm hemen . Yanlış mı yaptım acaba ?? Bilenler yazabilir mi ? Tadında hafif acımsı plastik gibi tat var normal mi ??
HEY03D Oglunasikbiranne08 bende ya bu şekilde yapıyorum ya da geceden buzdolabının rafına koyuyorum sabaha çözülüyor. Demir tadı oluyor benimkinde bazen oda ilk sağdında soğutmadan dondurursan olurmuş
Oglunasikbiranne08 SeninAnnenBirMelektiYavrm tadında ve kokusunda plastik tadı var normal mi bu tadı çok berbat ☹ anne sütü poşetinden mi acaba
Oglunasikbiranne08 HEY03D benimkinde demir tadı değil böyle plastik tadı var kokusu da aynı plastik kokuyor . Tadına baktm içtim midem bulandı. Normalde anne sütü tadı böyle olmaz diye biliyorum . Dondurduğumuz için mi tadı değişiyor böyle