Yasmin1313 bizde de durum aynı. 40günlüğüz, Gazı yüzünden rahatlamak icin emmek istiyor emdikçe gazlanıyor bu kısır döngüdeyiz, özellikle akşamüstü başlıyor gaz sancıları, 3-4 saat kadar sürüyor. Kucagınızda yüzü dısarı dönük sekilde , Bacaklarından tutun ve poposunu hafif asagıya doğru bosta bırakıp yukarı asagıya zıplatıyor gibi sallayın, biraz sakinleşince reflü yatagına yatırıp bebek yagıyla karnına asagıya dogru masaj ve hemen ardından bacaklarını karnına dpgru cekip baskı uygulayın, sonra tekrar masaj, tekrar bacaklarıyla karnına baskı. Bu sekilde bugün genelde 4 saat süren sancıları 2 saate indirdim. Kısa süre icinde gazla birlikte kaka yapmazsa emzirin, sonra tekrar aynı seyleri yapın. Emmek kısır döngüye soksada rahatlatıp kaslarını gevsetmesini sagladıgı icin daha rahat atabiliyorlar gazlarını. Birde gaz sancılarının yogun oldugu saatlere yakın ılık-sıcak suda demelediginiz papatya cayından iki çay kasıgı verebilirsiniz, doktorumun tavsiyesiyle ben veriyorum, o da rahatlayıp biraz gevsemesini saglıyor. Bebeği ne kadar sakinleştirebilirsek o kadar kolay atıyorlar gazlarını. 2 günde öğrendiklerim bunlar😊umarım yardımcı olur.