Deletedmom378 senin bebiş artık 4 aylık olmuş doktor neden 3 saatte dedi ki. Ne zaman dedi en son 3 saat diye. Ben 1 aylık bebeğimi 3 saatte bir kaldırıyorum. Hem ayrıca gece uykusunda emzik verenlerde var. O bebişler ağladığın da emzikle devam etmiyor mesela emziği atıp ağlıyorlar. Senin bebekte acıksa parmağından Süt gelmediği için ağlar diye düşünüyorum. Demekki doyuyor ki, uykuya daha çok ihtiyacı oluyor. Su konusunda da korkma bence yeteri kadar vardır onun su ihtiyacı öyle şey olur mu.