Hayır sorun olmaz Allahın izniyle. Sütünüzü arttırmaya çalışın. Bol bol emzirin-sağım yapın. Bol uyku, su ve yeşillik. Hele ki dereotu çok süt yapıyor. Birde ben ek olarak süt arttırıcı çay aldım onu içiyorum (Humana marka) . Kendinizi kötü hissetmeyin, annesiz ve onun sütü olmadan büyüyen yüzlerce bebekler de var malesef. Yine şanslısınız ki besleyebiliyorsunuz bebeğinizi