Babybloom Mantıklı olanı savunuyorum. Ben iznini isteği doğrultusunda veya zorunlu kullanmasına takılmadım,hiçbir şekilde çalışmayıp maaş almamasını söylüyorum. Çalışmayacaksa bilgilendirmeliydi,ve parası verilmemeliydi. Tüm yorumlarım arasından seçmişsiniz bazılarını,hepsini birlikte değerlendirmek lazım. Uzatmayalım size yorum yapmadım post sahinine yaptım gerekli şekilde