ballibademm ben de öğretmenim, pandemi döneminde evden çalıştığımız günlerde bile tam ücret verdim. Çünkü bana güvenip başka bir işe girmedi, başka biri ile anlaşmadı, pandemi bitti yarın gelin deseler, kendini bana ayırmıştı.. ve bizim de maaşımız kesilmemişti. 3 ay hiç evime uğramamasına rağmen tam ücret verdim, sonra kendisi mahcup olmaya başladı yarım bari verin dedi, 2 ay da yarım verdim