Kızlar merhaba,
Bugün doğumdan sonraki 11. Günüm ve sütüm en başta hiç gelmedi daha sonrada artmadı sanki iki gündür daha da azaldı gibime geliyor.
Bebeğimi çok seviyorum ama kendimi mutlu hissetmiyorum böyle sıkışıp kalmış gibiyim ve büyük bir iştahsızlık yaşıyorum geceleri ayakta olmama rağmen hiç uykum yok gündüzleri bebek uyurken bile uyumuyorum.
Bana yardım eder misiniz nasıl aşabilirim bu dönemi ayrıca sütümü nasıl artıracağım? Üstelik e bebekten süt artırıcı çay aldım içiyorum ona rağmen çoğalmadı aksine azaldı. Beni bilgilendirir misiniz yardımınıza ihtiyacım var:)