Umutcagla Ikea buharda pişirici çok memnunum. Oioi kaşık almıştım memnunum. Philips Avent alıştırma bardağı aldım memnunum. Ikea düz beyaz kaselerden aldım, ondan da memnunum. Karaca bölmeli mama tabağı almıştım. Tabak güzel ama kaşığını beğenmedim. Bebeğim o kaşıktan yemekleri almakta zorlanıyor. Ikea mama sandalyesi aldım çok memnunum. Silikon mama önlüğü almıştım e bebekten, o da çok pratik memnunum.