Goktugunannesiyim bebegim 16 ay 14 günlük havalar soğudu gemelde evdeyiz neler oynuyorsunuz nasil oyunlar kuruyorsunuz oda bende sıkıldık araba oynamaktan
03alparslan04 Goktugunannesiyim 18 aylık benim oğlumda bultak oyunları veya legolar dikkatini çekiyor sonra büyük sorularım hayvanlar kitabım var hayvanları eliyle bana soruyor ben söylüyorum seslerini söylüyorum o da az az öğreniyor bende bir arkadaşımdan öğrendim bu kitabı ama çok öğrenmesine yardımcı ve birde halkalar var kuplar var üst üst takılan renkleri öğrenmesi için boya kalemlerini birbirimize alıp veriyoruz ben ona verirken hep renkleri söylüyorum
Bircaykoyicelim Goktugunannesiyim 16 aylığız bizde. Evde kalmayız hiç. Sürekli disardayiz. Evde boyama, lego vs dışında yapabilecek pek bişe yok . Oyuncaklarla oyna kule yap vs sıkılıyorlar. Dışarıda daha güzel vakit geçirip enerjisini atıyor. Soğuk olsun bişey olmaz ki. Biz - lerde bile çıkarız. Bağışıklık sistemi güçlenir bebeğinizin.
Goktugunannesiyim 03alparslan04 bunlari bizde yapiyoruz tesekkurederim yinede boya kalemi verince benimki biyeryleri boyuyor genelde bana böyle daha farkli fikirler lazim
03alparslan04 Goktugunannesiyim yani internetten de bakabilirsiniz kukla oynatma veya şekilleri eşleştirme kartonlardan yapıp olabilir hani 🙏
rua_da_senhora_das_verdades Evde ev işlerini beraber yapıyoruz. Uyku saati birlikte uyuyoruz. Kalan vakitte de kitap okuma,lego bultak vb oyunları oynuyoruz. Her gün en az yarim saat dışarı çıkıyoruz. Dışarı çıkamazsak komşu oturması yapıyoruz sosyalleşmesi için.